https://resimyukle.io/r/UqLoQNOz6Q
Gönderilen yazı bu. 23 haziranda gönderildi , genelge yayınlanmadan önce. Başka bir yazı yok şuan için. burda gelen yazıya istinaden bugün insan kaynakları tarafından 1 temmuzda işe çağırıldık. Gelen tek yazı bu, yazıda açıkça gebeler için yazılan bir yer yok ancak eski olduğu gibi devam edecektir şeklinde yazdığı için sanırım gebeleri de işbaşına çağırdılar. Tabi bu sağlık Bakanlığınca gönderilen bir yazı. Diğer kurumlara yazı gelir mi bilmiyorum yA da belki bu konuyla alakalı daha önce olduğu gibi Cumhurbaşkanı kararı yayınlanır bilemiyorum . Ben de son iki gün, hala bir umutla bekliyorum bu konuda açık ve net bir açıklama yapılsın diye …