Kelebeginruyasii benim sonucumla sizin sonucu karşılaştırdım doktor size ne dedi, bakın ben 39 yaşı dayım değerlerim sizinkinden çok çok yüksek sizin değerleriniz çok düşük, problem yok dedi de doktor siz yanlış mı anladınız acaba, başka biri yazınca farkettim, anladığım için değil lütfen yanlış anlamayın.