Kizlar 11+2 hamileyim bi gun iyiysem uc gun yatak döşek yatıyorum asiri bi halsizlik var hergun ogle uykusuna yatiyorum iki cocugum daha var halsizlikten yemek yapmakta ev islerinde cok zorlanıyorum cogu zaman disardan söylüyorum bnm gibi olan varmi bu kdari normalmi diye dusunmeden edemiyorum dr sordum defalarca normal diyor ama cok cok halsizlik normalmi yaaa kizlarimda boyle birsey yasamadim