MercimekveAnnesi16 benim de Eylülde doğacak inşallah. Beşik, emzik-biberon, tulumlar, alt üst takımlar, çorap-şapka-eldiven-ağız bezi, bebek çantası, 2 nohut battaniye,3 penye battaniye,ve 3 müslin bez, çıtçıtlı zıbın aldık . Ama kıyafetleri eksik geldi gözüme. 0-1 ve 0-3 bir kaç parça bir şey daha almayı düşünüyorum. Banyo seti, deterjan va. alınacak. Eksikler nedense bitmiyor 😊