MercimekveAnnesi16 Ayceycev hay maşallah yine de çok şey var canım rabbim hepimize kullanmayı giydirmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻 💜
Ayceycev MercimekveAnnesi16 aynen canım ❤ ilk olunca da insan hevesten kendinden kısıp bebişe alıyor 😍
Mom54544 MercimekveAnnesi16 evet ekimde nasipse bizim bide evimiz sıcak çok kalın şeyler de almak istemiyorum örgüler falan da hazirlaniyo ya geçen bı gezdim yenidoğan kışlık bişey bulamadım hep yazlıktı bakalım yarın neler bulacağım 🤭
MercimekveAnnesi16 Mom54544 LCWaikiki den e bebekten ve trendyoldan bakabilirsiniz ben giyim ürünlerimin çoğunu buralardan aldım hala eksiklerim var buralardan tamamlıcam evime uzak olunca 😂😂
Mom54544 MercimekveAnnesi16 ya ben bakarak dokunarak gezerek almak istiyorum 😊😍 daha sonra da tabiki oralardan alırız eşim çıkartmaz dışarı bu sefer bile çıkma diyo ben bastırıyorum cikicam falan diye 😂
kucukadam MercimekveAnnesi16 ben de hala başlamadım 🤦🏻♀️ bu adana sıcağında da nasil çıkacağım bilmiyorum
MercimekveAnnesi16 kucukadam Bursa da çok sıcak 🥵 evlerde durulmuyor dışarı hiç çıkılmaz sanırım haklısınız görerek gezerek almak istemezseniz internetten alın
MercimekveAnnesi16 Mom54544 valla yakın olsa gider bakarım ama 2 saat mesafem var arabalarda bayılır kalırım o yüzden korkuyorum size yakınsa tabi bakarak gezerek almak en iyisi 😍🥰🌸
Mom54544 MercimekveAnnesi16 yakın evimin cadde üzeri sağlı sollu mağaza hep ama ben eşimin yengesi ile bakacağım onların orda daha çok var 😂
Aysecan123 Esraali hersey yazlik nasil aldiniz ki ben gecen bi alayim dedim.. yenidoganlar tamam kalin gibi ama diger magazalarda hep ipince urunler sort tshirt takimlar var
Mom54544 Aysecan123 evet mağazalarda bende yazlık denk geldim hep ya Intermet ortamında kıyafet bolluguna alıştı gözüm yada mağazalarda gerçekten bişey yok yenidoğan küçük kiyafetler falan 😊