Bayan_melek __aRzUu__ benim ki su an normal gözüküyor benimde plesanta assagida o yuzden kaygiliyim ama özele vercek o kadarda param yok su an o yuzden allaha emanetiz yapacak birşey yok🤗
__aRzUu__ Bayan_melek benimkide aşağıdaydı sürekli kanamam falan oluyordu. aynen öyle yapcak bişey yok.))
Rezan Bayan_melek merba bana bir ay kaldi sezriyan doğum olyorom bamir bey gitsek bizi kabul eder acba çünku ilk aylarde takio yapmdi için kabül etmyebilirmi acba
Kbrahrl Bayan_melek hiç memnun kalmadım kürtajdan sonra kontrole gitmiştim baya burnu havada bi doktordu hiç açıklama yapmadı aynı gün başka doktora gitmek zorunda kaldım. Eğer buca kadın doğuma yakınsanız can atayı tavsiye edebilirim
Rezan Bayan_melek bü benem üçuncu sezeriyan istiyormki pamir bey yapsen ama beni kabul etmiye bilir çünku baştan gitmemşim varmi bi bilginiz
Rezan Merbalar kızlar ben bu benem üçuncu sezeriyane olacak bana bir ay kalmiş dogum için pamir bey gitmek istiyorom kabul edermi acba çünku baştan gitmdim içn kabul etmyebilir acba