Bayan_melek evet bende ona gidiyorm benimki de şubat başı ama sezeryan olacağım için ocak sonu olur normal olmadığı için biraz kaygılıyım buranın da yabancısıym birkaç doktor değiştm yine bu içime sindi ama burda birkaç kişide olumsuz yorum alınca sormak istedim sanada.)))