cnskmc onhaziran bende süt içemedim süt aşırı mide bulantısı ve kabızlık yaptı bende. yogurt ayran peynir kaşar peyniri bunları bol bol tüketin aynı sey merak etmeyin
kivirciginannesi onhaziran alakası bile yok. Doktorlar bile basbas söylüyor. Sütün faydası yok. Sütün içinde kazein var ve bizde bunu sindirecek enzim yok
birtriptanesi onhaziran Alırsınız tabi zaten o da süt ürünü. İçememe sebebiniz alerjik ya da midenizi bozuyorsa süt ürünleri de yememeniz gerekir o zaman. Ama mideniz bulandığı içinse çikolatalı süt falan için nesquikle ya da içine türk kahvesi koyup içmeye çalışın ben öyle yapıyordum ☺️
Rabia112 onhaziran tabiki de alırsınız. Ben de kan eksikliği olduğu için süt içmem yasaktı. Bolca kefir içmek daha iyi 😊
Alwayshope onhaziran soğuk kahve severseniz öyle için ben öğlenleri sütü öyle değerlendiriyorum çok güzel oluyo hemde sıcakta içimin yağları eriyo sanki 😂