Esbebeginannesi onhaziran aynen yogurda meyve falan koyarsaniz yemeniz kolaylasir ve kesinlikle hazir yogurt yemeyin
mommasBoys onhaziran bende şişkinlik yaptığı için yoğurt ve süte karşı hep mesafeliydim ama laktozsuz olanları tüketiyorum çok rahat içebiliyorum artık
mommasBoys onhaziran ozaman nesquik ya da kendin hazırlayabileceğin meyvelerle kokusunu bastırabilirsin
Fatmazehra51 onhaziran Gebelikte daha çok sebze ve meyve tüketebiliyorum etten balıktan tavuktan tiksindim süt ve süt ürünlerinin de hiçbirini yiyemiyorum daha peynirin tadını bilmiyorum hatta hiçbirinin 🥺
Fatmazehra51 onhaziran Hayır bebeklikten beri tüketemiyorum çok dua ettim keşke süt ürünlerine aşersem diye ama hepsinden tiksindim herşeyden 🥺