Eryener93 Slepyynin kendi sitesinde bile 190₺ Çiçeksepeti’nde 100₺ Ben karar vermiştim sleppy bio serisinie 190lık 1 numaralı paketi aldım stok için, 2.ciyi alamıyorum bebek kilosu için çok kararsızım fazla mı olur az mı olur diye
Omerhatice Eryener93 1 numara çok küçük ama 2 no alsanız daha iyi olur Ben iki bebegimede 2 ile başladım Simdi kizim 11 günlük 2 haftaya kadar 3 noya geceriz sanırım
zehranurr Eryener93 ben dün akşam hepsiburadadan 240 lı yenidoğan paketi 130₺ ye aldım orayıda değerlendirebilirsiniz isterseniz
Hne Omerhatice merhaba 11 gün içinde tahmini kaç bez kullandınız tabi her bebek farklı ama stok yapmak istemiyorum elimde olması gereken miktar için ayarlama yapmak istiyorumda
Omerhatice Eryener93 3.350 kg doğdu kizim gayet iyi oldu Oğlumda 3.350 doğmuştu ondada 2 no ile başlamıştım.. 1 no çok küçük 2 5 kilo hemen hemen sadece prematurelere alınıyor sadece
Eryener93 Omerhatice ohh maşallah nazar değmesin, biz şuan 26 haftalığız 930 gr dayız kaç kilo doğacak bilemiyorum da, 1 paket 1 numara aldım 1 paket 2 numara aldım, fiyatlar çok çok iyi düştü çünkü almak istedim
Eryener93 plakayerli yaa kaç kilo doğdu bebeğiniz, ben şuan 26. Haftada 930gr bebeğim, bilemiyorum kaç ile doğar, bende 1 numara ve 2 numarada aldım şimdi 200lü paketlerde, Ve günlük ortalama kaç bez kullanıyorsunuz
Omerhatice Eryener93 iyi yaptınız indirimleri takip etmek çok iyi oluyor İlk doğduğu hafta kullanırsınız gene 1 noyu ama sonrasında olmaz o yuzren daha fazla stok yapmayın bence ☺
Eryener93 plakayerli maşallah nazar değmesin, 3.200 kiloda doğdu ve hala 1 numaraya devam ediyorsunuz öyle mi O zaman 1 numara ve 2 numara almam doğru olmuş gibi duruyor
plakayerli Eryener93 evet yani ben bio natural kullanmadım hiç sleepy natural kullanıyorum onun da 1 numarası küçük gelmedi. Şimdi bio’dan da 1 numara siparş verdim inşallah o da küçük gelmez. Bizimkinin poposu küçük heralde 🤣 erkek bebek
Omerhatice Hne oğlumda 1 aylıkken 3 noya geçmiştik Sanırım kizimdada oyle olucak 11 gün içinde 50 bez kullandık biz.. Bi pakette 80 tane vardı öyle bir paket almıştım simdi 30 tane falan kalmış sanırım çekmecede 1 paket daha 2 no alırım 2 haftada o gitse 1 aylıkken 3 no ya geceriz ayni sekilde Su an gayet iyi oluyor çünkü 🤗
Ygmr15 Omerhatice merhabalar bi sorum olacakti benim de . Ben ıslak havlu aldim 12 li simdi cok uygun alsam bi 12 li daha kurur mu acaba doğuma son bir ay bu arada
Ela20 Omerhatice oğlunuz kaç kilo doğmuştu iki numaradan üç numaraya geçiş kısa sürede oluyor sanırım
Hne Omerhatice ben 34lü paket 1 numara 32li paket 2 numara aldık bebeğimin tepkisine bakmak için ilk zamanlar için az mı olur bilemedim arttırsam mı ki