Oyaaaaaaaa gulsahgul26 33+3 olduk. Birde benim bebeğimin başı yukarıda, ayaklari aşağıda, inşallah doğuma kadar düzelir. Rabbim yardımcımız olsun 🙏
Zelsonr gulsahgul26 Hmm anladım canım. Benim elim normal yani şiş ama o kadar değil. Kazasız belasız bir dogursaydik🤲
FatmanurAyz Oyaaaaaaaa hergun yuruyus yapmaya çalışıyordum şimdi ayayagım ustunde duramıyorum bıle sol ayagımda bi agrı acı uzun yol yürümustum ondan sonra böyle oldu