Oyaaaaaaaa Merhaba, sol ayağim baya şişti ama ödem olduğu çok belli, ama sağ ayağım gayet normal, ikisini karşılaştırdım, aralarında çok fark vardı. Böyle durum yaşayan var mı?
Ozzseda Oyaaaaaaaa inanır mısın benimde öyle başta ikisi birden şişiyordu şimdi tek sol ayağım şişiyor bende anlam veremedim 17 haftalığım . Siz kaçıncı haftadasınız
Aysnn3705 Oyaaaaaaaa hep böle sanırım bnm de sol balon gbi sağ taraf hafif bi şişlik var sadece çoğu kişi de öle dio
Zelsonr Oyaaaaaaaa Ayy demek ki benim gibi olan varmış. Dün gece resmen psikolojim bozuldu acaba yanlış mı görüyorum diye🤦 Sağ ayağım sol ayagima göre daha şiş. Tamam ödem ama ikisi aynı derecede değil,sol ayağım normal ama sağ çok şişti. Neden böyle oluyor ki yaa😞
Eylul_naz09 Oyaaaaaaaa valla hıc bı fıkrım yok ılgınc geldı ılk gorunce ama zamnla alıstım😅demekkı dhaa hassas sol ayagım dıyorum🤷♀️
gulsahgul26 Ya ben açacaktım benimde sağ şişti sol aynı solakmısınız peki bende sağı çok kıllanıyorum diye düşündüm
Zelsonr gulsahgul26 Benimde aynı sağ şişti sol normal canım. 26+1 haftalık hamileyim siz kaç haftalık hamilesiniz
FatmanurAyz Benim de oyle ödem oldu ve sol ayagımın ustune basamıyorum sag da bsy yok bıraz ustunde kalsam bıle agrıyor hemen
FatmanurAyz Oyaaaaaaaa hergun yuruyus yapmaya çalışıyordum şimdi ayayagım ustunde duramıyorum bıle sol ayagımda bi agrı acı uzun yol yürümustum ondan sonra böyle oldu
gulsahgul26 Oyaaaaaaaa bende tam bugün farkettim durumu terlik giyiyorum bide sürekli rahat giyen biriyim ama ayran çok içiyorum sanırım ondaki tuz sebep oluyor
Oyaaaaaaaa gulsahgul26 ben parmağımı ayağımın üzerine bastırdım, beyaz iz çıktı, bu nasil ödem dedim.
Elifasaf123 Ben çok şişti etlerim sallanıyordu o kadar kötüydüm millet çok konuştu yok yüzün şiş yok ayakların şiş ben normaldir hamilelik hiç geciremeyenler ne anlasınlar dinlenince geçti şükür hergün biri birsey diyor ağlıyordum kendilerine bakmıyorlar
gulsahgul26 Zelsonr ben 35 haftalığım ama 33ten beri fark ediyorum sağ elimde davul gibi oluyor gün içinde kullandıkça daha iyi oluyor ama genel olarak şişik
Oyaaaaaaaa gulsahgul26 33+3 olduk. Birde benim bebeğimin başı yukarıda, ayaklari aşağıda, inşallah doğuma kadar düzelir. Rabbim yardımcımız olsun 🙏
Zelsonr gulsahgul26 Hmm anladım canım. Benim elim normal yani şiş ama o kadar değil. Kazasız belasız bir dogursaydik🤲