Gaye4_ sheker06 artı bide üstüne ben d vitamini içiyorum zeytin yağının içine damlatıp galibaüst üstüne içiyorum diyede etkileniyorum
Elifasaf123 Bende kullanamıyorum içtiğim gibi kusuyorum yumuşak seyleri sevmiyorum oda yumuşak aldığım gibi çıkartıyorum 😂😬
Gaye4_ Elifasaf123 vallahi benimde aynı stres oluyorum o ilacı görünce o kadar tiksindim😅 doktorunuz herhangi bişi dedimi
sheker06 Gaye4_ d vitamini sabah alıyorum ben kahvaltıda ekmeğe damlatıyorum onun kokusu tadı olmadığı için yan etki yapmıyor
41irem Gaye4_ bende decaviti içerken kendimden geçiyordum ama alıştım heralde bulantılarım azaldıkça bide iyi geliyor bana oyüzden kendi kendimi gazlıyorum iç gitsin diye herkesi bunalıma sokan bi vitamin var heralde 😂
Ayseee4238 Gaye4_ balık hapı kullanmıyorum ama normalde de hiç ilaç icebilen biri değilim midem çok bulanır şuan da mecburen vitaminleri almak zorunda olduğumuz için ben çözümü süt ve meyve suyuyla içmekte buldum o şekilde daha rahat icebiliyorum ilaclari
Aygun__A__ Gaye4_ bende icemedim bualntim cok oldugu icin ama simdi az az iciyirom mecbur 30kapsulsa 10gun 10gun ara ara icin
Aksoyanne Gaye4_ balık hapı değil kan ilacı damla gerçekten nefret ediyorum içmiyorum aklıma geldikçe işte
Gaye4_ Elifasaf123 hepsini denicem yoksa doktor beni haşlıcak sürekli içemiyorum diye kadını arıyorum
41irem Gaye4_ işte tadı ağzınıza gelmeden yuttunuz yuttunuz yoksa eziyet iki katına çıkıyor ben artık sırf tadı ağzımda kalmasın diye tek nefeste indiriyorum boğulucam bigün 😁 herşey onlar için zaten 🥰
Elifasaf123 41irem ben hiç içemiyorum ilaçlar olduğu gibi gizli gizli atıyorum çöpe eşim görmeden ben ilaç kullanamıyorum vallah duyulsa kan çıkar 😂
Gaye4_ sheker06 onun tadı güzel zaten bana zeytin yağına damlatmam söylendi eczanede öyle yapıyorum ben
41irem Elifasaf123 valla gönlüm razı olmuyor almayınca ya bişey olursa falan diye istemeye istemeye içiyorum mecbur ona rağmen aşırı halsizim ve kan değerlerim hep düşük içmesem vay halime benim