Aylinaylinn Canım bn ikeadan yaptım odasını. Normal bebek mobilyaları büyüyen beşikli hep. Onlar bna kullanışlı gelmedi. Çocuğu yatağa sn yatırmadıkça yatamayacak. Onun için ilk 1 sene için a101den beşik aldım anne yanına. 1 yaşından sonra odasına geçireceğim. Ikeadan busunge karyola aldık en küçük boyunu kurduk şimdilik. Büyüyebilen olduğu için rahat 12 15 yaşına kadar idare eder. Dolabı da 3 kapılı brimnes modelini aldık. 3 cekmeceli sifonyer aldik onun markasını hatırlamıyorum. Odası gayet güzel oldu. Ilerde oyuncak dolabı almayı düşünüyorum. Bnce işine yarayacak şeyler alın odayı fazla doldurmayın. Karyola dolap şifonyer bize 1700 gibi bi fiyata gelmişti. Şimdi fiyatlar nasıl bilmiyorum.