Aylinaylinn Kizlar kararsiz kaldim herhangi bir magazadan bebek odası mi alsam yoksa ikeadan mi? Bebek odasina O kadar cok para vermeye gerek var mi? Durumum da oyle cok müsait degil. Ikeadan bebek odasini duzenleyip memnun olan var mi ne dersiniz? Fikir verin lütfen 🙏
MahmutDilanDemir Aylinaylinn dikkat bebek var mağazasında aldık biz ürünleri kaliteli güzel ve çok pahalı deyil
Ozgeulnc Aylinaylinn bende beşiğimizi ikeadan aldım karyola tercih ettim dolapları minyatür dolap gibi , hobbitler için sanki😁kullanışlı gelmedi ,dolabımı çilekten aldım iç dizaynı felan gayet kullanışlı ☺️
Aylinaylinn Milkandhoney diğer markalara kiyasla pek de ucuz degilmis bn yine daha ucuz saniyodum baktim da simdi 😅
ishem Biz de Mart ayında aldık çocuk mobilyalarında 10% indirim vardı. Başka yere hiç bakmadım açıcası orası rahat pratik ve garanti sıkıntısı olmuyor diye direk oradan aldık.
Edadlek Canım bende oğlumun odasını ikeadan aldım çok memnunum senelerce yatabilir dolabı hensvik şuan satıştamı bilmiyorum tavsiye ederim 😊
Kbrazcan Edadlek satışta değil deli gibi aradım yok henswik beşiğimde kalkmış oda yok çok istiyordumm
Kbrazcan Aylinaylinn canım kesinlikle mobilyacıdan dünya para verip alma bebek odası çok gereksiz hantal oluyorlar bende ikeadan alıcam hepsini karar verdim hem hafif hem kullanışlı
Edadlek Kbrazcan belki mağazasında vardır oraya gidip bi sorsanız inşallah vardır çok kullanışlı gerçekten