Babymee Evet ben de çağırdım bi abla,kayınvalidem ve görümceme de gidiyor ayda bir ama hiç memnun kalmadım :(( güya duvar silmiş ama lekeler duruyor,arkasından girip toz aldım resmen bezi yıkamadan sürmüştü.Normalde yardımcı almıyordum hiç bu ilk ve son oldu,çocuklarımın mobilyalarındaki süt lekeleri bile duruyordu evin yarısını kendim temizledim zaten ne anladım o işten.Birde 200 TL verdim 😖