Ruveydakocak canım doktorun adını bilmiyorum zaten o an kim görevliyse o geliyor doğuma ben riskli gebelikteydim maalesef yanımada almadılar kimseyi o an gerçekten ihtiyaç duydum birine dikişlerim var bebeğim giydirilecek ben giyineceğim 16saat suni sancı aldığım için yemek yemem yasaktı karnım aç kan kaybettim birde doğumun yorgunluğu falan gerçekten çok zordu o kısım ama bi şekilde hallettim