Bir ay önce doğum yaptım orda riskli gebelikte doğumumu doktorlar başlattı üç gün iki gece kaldım o yüzden
hemşireler gayet ilgiliydi doğumumda güzel geçti doğum sonrasıda doktorlar gelip ilgilendiler sağolsunlar sadece doğumhanedeki genç doktorlar biraz ters gibiydi gerçi bana bişey demediler ama diğer bi hastaya kızdığını gördüm sadece olumsuz onu diyebilirim o sıra sancıdan pek gözümüz bişey görmüyor tekrar gidermisiz derseniz giderim