Benim eşimde özelde yapmamı istiyor ama ben devlete gitmek istiyorum. Devlette kontrol oluyorum doktorlarından da memnunum. Daha öncede bi gebelik yaşamıştım ve kaybettim bebeğimi onda özele gitmiştim ordaki doktordan memnun kalmamıştım şimdide böyle olsun dedim.