Ipekaras-1 ben bir kere okmeydanında muayene oldum. Bildiğiniz üzere şehir hastanesi oldu. ekipmanları odaları falan yenilemişler dir diye düşündüm. Ama kadın doğum ve doğumhane kısmı hiç yenilenmemiş. Bina eski, kullanılan cihazlar eski. Doğum için doktordan şu bilgileri almıştım, Sancın geldiği an seni sancı odasına alıyorlar pandemi nedeni ile refakatçi yok kendi başına yaşıyorsun sancıyı. Sancı odaları 3 kişilik miş. Yani seninle beraber sancı çeken iki kişi daha senin bulunduğun odada olabilir. Doğum sonrası kalınan odalar da iki hastalık odalar mış. Aynı şekilde başkası ile kalıcaksın doğumdan sonrada. Denk gelirse tabi aynı anda doğum. Doktor da cihazların yatakların vs yenilenmediğinden müzdaripti.