Sedagmlksz Burcuseyy Allah yardımcın olsun tek avazda inşallah🧿🤩 bizi de bilgilendirir misiniz benim de 40*2 de suni ile başlatılacak. Suniyi çok merak ediyorum
Burcuseyy Arkadaşlar merhaba suni sancı ile.baslatilan doğumum akşam üzeri 9 cm açıklık ile.sezeryana döndü. Kimseyi korkutmak istemem ama ebe sayesinde
Beyziikoo Burcuseyy Geçmiş olsun canım benim neden sezaryene döndü bebekte bir komplikasyon mu oldu? Umarım şimdi iyisinizdir, ikinize de geçmiş olsun ve gözünüz aydın 💟
ayazmomm Burcuseyy bu kadar açılmaya neden sezeryana döndü yanlış hatırlamıyorsam doktorunuz Ertan Zandı🙄
astronomiss Burcuseyy bu ara ne kadar çok duyuyor olduk bu durumu 😓 dün de ben aynı şekilde 7 cm açıklıkla sezaryene döndüm 1 saat sonra doğurabilecekken bebeğimin nabzı yavaşladı🥺 Allah bebeğinizi size bağışlasın sağlıklıysa nasıl doğduğunun önemi yok 😘
Beyziikoo Sehribannnn O kadar sancıdan sonra konuşmaya cevap vermeye dahi hali kalmıyor insanın ki ıkınmak başlı başına doğumu sağlayan şey zaten 🙄🙄🙄
Burcuseyy Beyziikoo teşekkürler gerçekten ciddi komplikasyonlarla karsilasabilirdik hayırlısı bizim icin
Beyziikoo Burcuseyy Evet buna doğum için yattığımda başkası yaşarken şahit oldum ıkınamadı daha fazla hemen sezaryene alındı 🥺 O kadar yorulduğuna çok üzülmüştüm 🥺