AselMavii @Burcuseyy Rabbim bir avazda kavuştursun inşallah 🙏 Sancınız varmı yoksa suniylemi başlattılar. Biz 40+1 olduk 4 cm açılmamda var ama sancı olmadığı için yatışım yapılmadı 😑
Burcuseyy AselMavii sancım yoktu 40+4 oldum bebiste irilesince yatisim yapıldı. Önce fitil ardından serum takıldı şuan 3-4 cm olmuş
Mom0891 Burcuseyy sağlıcakla doğsun minnoş☺️🌸🧿Rabbim sana da güç kuvvet versin kuzum❤️Sağlıcakla yuvanıza dönmeniz dileğiyle🌸
Ilkim_05 Burcuseyy sadece bebeğine sarilacağın o ana odaklan Rabbim yar ve yardımcın olsun canim benim sağlıkla gelsin insallah 🤍
[silindi] Burcuseyy Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr.” Rabbim zorlastirma kolaylaştır Sonucunu hayırlı eyle sürekli bunu oku en büyük yardimcin Allah .inşallah sağ salim kavusursunuz bebisinize🤲🤗