DuaElf Edali87 kiminin doğuma kadar sürüyormuş inşallah biter sizinki de artık 😅 bu ilacı çok duydum burdq kızıma hamileyken çok bulantım oluyodu o zaman bilmiyordum hiç hep çıkarırdım yediğimi😂
Edali87 DuaElf güzel bir ilaç normalde 2tane içiliyor ztn 10mg bisi ama ben 1 Ay 2 tane kullandim sonra hep 1 tane ictim geceleri. En fazla günde 4tane içiliyor. Doktorum sıkıştırılmış zencefil ztn o dedi