DuaElf Günaydın hanımlar. 8+2 yim bulantım tamamen geçti sanki. Zaten çok şiddetli olmadı ara ara oluyodu kusturmayan bi bulantı. 8.hafta bulantının kesilmesi için erken değil mi? 12.haftalarda kesiliyo diye biliyorum en erken
esrvl DuaElf benim ilk 3 ay hiç bulantım yoktu. 3 aydan sonra bulanmaya başladı hala daha devam ediyor.
mineirem DuaElf ilk bebeğinde hiç bulantım olmadi prensesler gibiydim bunda habire kusuyorum bulantım oluyo gebelikten gebeliğe değişir
DuaElf Zeynep_18 şuan hamile olduğuma emin olduğum tek faktör bulantı olduğu için kesilince tedirgin oluyorum
DuaElf aysimaninannesi58 evet bende kızımda çok kötüydüm bu sefer çok farklı garip geliyo alışmışım kızımdan hergün kusmaya
1_elif aysimaninannesi58 birde kız bebeklerde bulantı kusma cok oluyor diyorlar ama ne kadar dogru bilmiyorum sizin cinsiyeti ne
1_elif DuaElf aynen gebelerin %30 unda olmuyormus bulantı ve kusma o konuda şanslıyım çok şükür tek sıkıntım burun kanamaları nefes alamama geceleri o da cok kötü bi durum
aysimaninannesi58 1_elif ben buna inanmıyorum. İlkim kız ve yatak döşek bulantıdaydım. Bu kezde bulantım var ama ilke bakınca hiç saymıyorum bunu Buda kız
DuaElf mineirem evet gerçekten öyleymiş. Kızda çok bulanır erkekte bulanmaz diyolar bide doğrumu acaba 😅
Edali87 DuaElf pek bitmiyor🤣🤪 ben prilam dr içiyorum birakayim dedim 18.haftada sabah kahvaltıyı aynen cikardim🤪🤣
DuaElf Edali87 kiminin doğuma kadar sürüyormuş inşallah biter sizinki de artık 😅 bu ilacı çok duydum burdq kızıma hamileyken çok bulantım oluyodu o zaman bilmiyordum hiç hep çıkarırdım yediğimi😂