gulsahdemircii anlıyorum 3 haftadır benim de tel susmuyor her gün doğurdun mu diye soranlara anlatmaktan yoruldum 😅 artık yarın yatışım yapılacak önce biraz suni ile deneriz ama çok zorlamam dedi doktor ne açılma var ne başka bi belirtim açıkcası suni sancı çekip yine sonu sezeryan olan o kadar hikaye okudum ki hiç suni denemesem mi ki diye bi düşündüm ben de artık akışına bırakıyorum herkesin nasibinde ne varsa o şekilde oluyor inşallaj sağlıkla kucağımıza alalım da