bircivcivannesi Misskokuluminikk benim de bildiğim saydıklarınizin içinde olmayan tek ananas ve hurma kaldı 🙈 inşallah gelir minik bir an onnce
Misskokuluminikk bircivcivannesi evet denendi hurmaya hala devam ama etki etmiyor çok da fazla yiyorum
Ellu Misskokuluminikk anlamadim neden sezaryen? Bendede öleydi ama suni sanci verdiler bormal dogumu denedik. inshallah bi an önce kendi gelir bebekcik ama sezaryen olmasi sart degil gelmiyo diye. Allah kolay dogumlar nasip etsin inshallah❤️
Ellu Misskokuluminikk ov ay inshallah ozaman bi önce kendi sanciniz gelir. Ama dedigim gibi bizde denedik ama sonu sezaryenle bitti. Hayirlisi olsun inshallah halkinizda, korkmayin nasil olursa olsun önce saglik🥰
ANT19- Misskokuluminikk canım benim inşallah bir gelişme olur ya brnde 38+3 üm 29. Haftadan beri var ağrı şuan doruklara ulaştım ama bende de su nişan hiç bir şey yok inşallah en kısa zamanda gelir bebişlerimiz🥰
Misskokuluminikk ANT19- allah kolaylık versin rabbim hayırla kurtarsın insallah bizleriii hiç doğmayacakmış gibi yoksa
gulsahdemircii merviskoooo doktor sezeryan yanlısı çok belli ediyor tüm şartlar uygun olduğu için illa normal doğurcaksın falan yapmıştı sözde şaka ama içinden geçen belli🤷🏻♀️ doktor değiştirme durumum da olmayınca idare ediyorum bir de çok doğum şekli konuşulduğu için sıkıldım artık nolucaksa olsun modundayım birazda. Doğurmadın mı sorusunu duymak istemiyorum 😂
Zzeyneptekin Tusemefe8134 evet vajinal bölgeye dün ben yaptim gece 2-3 gibi sancilarim basladi tabi dün sabahdan nisanim gelmisti benim yagi tampona damlatip gün icinde onu yaptim sabah 5de hastaneye gittim acilma azdi tekrar eve geldim evde daha rahat hissediyorum sanci araligi kisalinca gecicem hastaneye suan 15 dakikada bir gibi
Misskokuluminikk Zzeyneptekin maşallah nişanın da gelmiş açılman da olmuş rabbim yardımcın olsun bundan sonrası insallah allahın izniyle normal doğum 🌼 haberlerini bekleriz
merviskoooo Zzeyneptekin hayırlı doğumunuz olsun inşallah bendr rahim de hiç yumuşama yok dedi doktor ben de denesem bu yapı etki eder mi ki tanpon yok ama pamuğa damlatıp koysam olur mu
merviskoooo Misskokuluminikk aynı durumdayız yarın yatışını yapalım dedi doktor ama acaba biraz daha beklemese miydik diyorum
merviskoooo Esraozh aay çok geçmiş olsun durumu ciddi mi hiç hissettiniz mi karnındayken bi sıkıntı olduğunu
Esraozh merviskoooo hiç hissetmedim hareketlerin de falan sıkıntı yoldu doktorda fark etmedi. Durumu riskli diyorlar hepinizden dua bekliyorum şuanda duaya ihtiyacımız var
Sabisskalay Bende 40+ 3 oldum henüz hiç bir belirtim yok , yarın kontrolüm var acılma olmazsa cuma sezeryanla alıcak ve hep ben normal istiyodum . Hayırlısı ne ise o olsun hepimiz icin 🤲🏻
Misskokuluminikk Sabisskalay hayırlısı olsun ben de çok çabaladım normal olması için ama bu gidisle olmayacak
Zzeyneptekin merviskoooo bana söylenen tampon canim pamukla sürersen dis yüzeye temas edip yanma yapabilir zaten isinmasi normal rahimin ama yanma hissinde yapilmamasi gerekiyo
merviskoooo Misskokuluminikk 40+4 yarın tam 285 günlük oluyoruz aslında ben de adet ağrısı gibi oluyor ağrı ama nstde sıfır kasılma çıkıyor anlamadım alttan muayene etti rahimde yumuşama bile yok kaskatı dedi doktor bugün o kadar ağrı nereye anlamadım yarın suni verelim dedi