DuruMom Susamtanem2 hayır kesinlikle aç kapa yapmıyorum. Çünkü aç kapa yapınca daha fazla fatura geliyor ben sabah kalkınca açıyorum ilk önce 25 derecede fan 1 de çalıştırıyorum daha sonra sessiz moda alıyorum ve gece yatasıya kadar bu şekilde çalıştırıyoruz faturamızda gayet uygun geliyor odanın kapısını bile kapatmıyorum her yer aynı serinlikte oluyor
Alse35 DuruMom kaç btu biliyor musunuz ve klima sonrası ne kadar arttı fatura ben hiç kapatmayı düşünmüyorum da fatura şokuyla da karşılaşmak istemem 😇
Mavi87 Alse35 mitsubishi electric klima tercih edebilirsiniz . Biraz yüksek fiyatları ama elektrik tasarrufu harika. Zaman zaman kışında kullandığım oldu. Evdeki havayı döndürmüyor , havayı temizleme işlemide yapıyor..
Alse35 Mavi87 Kahverengi dün gidip aldık çok şükür 🙏🙏 yarın inşallah montaja gelecekler mitsubishi electric legendera modelini aldık dediğin gibi hava temizleme özelliği varmış özellikle dikkat ettiğim bir noktaydı çok şükür oldu sonunda 🥰 Yorum için teşekkür ederim alacak olanlara tavsiye olur en azından 😇😇
Kahverengi Alse35 antalyada yaşıyorum beko ekolojik inverter modelinden kullanıyorum.Klima seven biri değilm bana dokunur ama bu klimada öyle problem yaşamadım.Gece yatarken yumuşak üfleme modu var hasta etmiyor bide hava temizleme modu var oda ortamın havasını temizliyor.
DuruMom Susamtanem2 biz gece yatarken kule tipi vantilatör kullanıyoruz onun için klimayı kapatıyoruz