Alse35 biz de senelerdir izmirliyiz eşimle birimi ege birimiz dokuz eylül mezunuyuz çalıştığımız için gündüz sıcağını bilemedik akşamları da çok eserdi o zamanki evimiz hiç almadık. Bebeğimiz doğdu 2017 yılı haziran 44 derece hava çocuk doktoru klima da dursun üzerine gelmesin, o gün gidip klima aldık çile çekmişiz bunca yıl