Gezginanne1 Biz de 37+3 olduk. Geçen hafta çarşamba günü 2-3 cm açılmam vardı, yalancı ağrılar oluyor ama ne doğum sancısı ne su gelmesi hiçbir şey yok beklemedeyiz. Ağrı geldikçe bugün doğuracağım diyorum ama gelen yok 🤷🏼♀️
Papatyya Kimyon çok beklemeyız ınş eşimin çok izni yok 🥺 38+6 daynkn gelecek 15 gün fılan kalabılecek
Papatyya Kimyon yok bsey demedı nst n gzel dıyo sadece saten sancı fılan da çıkmadı cuma grmiştım nst ye bu cuma yıne gırecem .. ama doktorum tatile gıdecekmiş alırız gıtmeden fılan dedı bnde norml doğumu bklıcem bi sorun yok dedım çok güvenım kalmadı doktoruma bakalım bu hfta ne olack olmadı doktor degstrebılırım bıde doğum öncesı 🙄🙄🙄
Eylulunannesi-2 Kimyon bu aralar 40. Haftalara gelmek bebeklerm yeni trendi cnm ama gönlünde ki neyse o olsn insallah :)
Eylulunannesi-2 Kimyon bendr öle sanmstm hatta etrafta herkes kız çocugu cok beklemez dyordu bende umutluydum baya bi :) şimdi 39 oluyorz henüz ufack belrti yok :)
Kimyon Papatyya inş. Normal doğum yaparsınız 🙏 eğer 40 haftayı beklersem bayrama denk geliyor inş.. Doktorum doğuma girebilir ondan başkasına muayene olmadım bu zamana kadar
Papatyya Kimyon ıns 🤲🏻 Benmde öle işte kurbana denk gelıyo doktor da tatıle gdecem dıyo benm 4. Doktorum bıde 🤦♀️🤦♀️