Kimyon 37 +0 bugün sizce bu hafta bebeğim gelir mi? Haftaya mı gelir.? Tecrübeli anneler size ihtiyacım var?
Beyzan Kimyon çok erken heveslenme canım 40-42 ye kadar yolu var. İlk oğlum 39+5 de geldi. İkincisinde 38+5 deyim hala gelen giden yok 🤦🏻♀️
Neseli5 Kimyon açılma varsa suyunuz gelirse nişanınız gelirse, ve sancılar başlarsa doğum başlayabilir diyorlar doktorlar
Neseli5 Kimyon aniden de başlayabilir 40 ı da görebilirsiniz diyorlar valla doktorlar en iyisi biliyor, sağlıkla gelsinler bebişler 😍🌺🤲
Alpays_Mommy Kimyon daha cok erken biraz daha sabırlı olmalisin. Gerci ne zaman gelecekleri belli olmaz bebişlerin 😬 ben mesela hala bekliyorum 🙄 40+2 deyiz
Minnakkkk Kimyon tamamen bebeğin keyfine baglı biz ne desek bos 😀😀 ilk dogumum 39+1 de olmustu bunu sabırsızlıkla bekliyorum bakalım keyfi ne zaman gelecek 😀
Papatyya Kimyon çok beklemeyız ınş eşimin çok izni yok 🥺 38+6 daynkn gelecek 15 gün fılan kalabılecek