celikbebeklerr bende hiç bakamadım telefona canım, çarşamba günü bebişin olduğu yere geldim. Yenidoğan bölümüne, burda kızımla kalıyorum tek başıma refakatçi felan yok. Biraz dikişler zorluyor ama şükür kızımla beraberiz ya, başka ne deyim Rabbime. İdare ediyorum, ah ben hem normal hem sezeryan oldum 🤐 iyisini dimi ikinizde