Bugun 7.45te doğum icin hastaneye yatışım yapilacak, açıklık var nişan geldi bebeğim dogmamakta kararli. Fitil ile dogumum baslatilacak. Dualariniza talibim. 40+1 günlük olduk bu arada. Benim de dualarim sizlerle olacak. Allaha emanet olun insallah 🍀💝