Ilkayy yanlış anlamayın inşallah tansiyon yoktur 🤲 bende de el ayak şişmişti randevumda tansiyon ölçümum 15-9 çıktı nasıl olur ben hissetmiyorum dediğimde doktor anlamayabilirsin demişti ve gerçekten farkedilmiyor ölçüm yapmadan çok yükseldiğinde gözümde parıltı gibi birşey oluyordu. Olcmenizde fayda var