Yarın sabah 9 da kontrolüm var 40 haftalık olduk 00:00 itibariyle hiç belirtim yok ne sancı ne nişan eger yarın açılmam olmamış sa sizce sezaryen seçiyim mi bi kaç gün daha bekliyim mi biliyorum Dr sor diyceksiniz ama o çok aceleci biri sezeryene yönlendiricektir beni gönlüm bi yandan bekle diyor bi yandan kakasını yapar diye çok korkuyorum lütfen bu çıkmaz dan çıkarın beni son zamanlarda bebek kakasını yaptı diye çok post görüyorum