ANT19- Ben hamileliğim boyunca hem köy sütü hemde kutu süt hepsinden çok fazla tükettim ikisinin de zararını görmedim Köy sütünü süzüp kaynatın hiç bir şey olmaz Gaziantep belediyesi hamilelere kutu süt veriyor 🤭geçen 12 litre kutu süt geldi 🥰
deno1 Krtalzyn @Basakgul @Gizemis kizlar vala ne bileyim tup bebeklede hamile kaldım zor bela içime kurt düştü en iyisi icmemek
Oskar deno1 annem de alalım süt kaynatalım iç dedi ama ben istemedim, nolur nolmaz dedim. Biri kaynatın diyor diğeri kaynatınca vitamini ölüyor diyor, en iyisi içmemek. Süt içmek zorunda değiliz zaten. Kefir ya da ayran da karşılar sütün vitaminini :)
deno1 Oskar ayennn ya herkes birsey söylüyor tup bebekle zor bela kaldım hamile cok takıntılıyım yesem bakıyorum en iyisi icmemek😊
sedaa_aa deno1 hamilelikte pastörize süt içilmesi gerekiyor çünkü diğer sütleri iyice kaynatıyorsunuz ve içindeki hem faydalı vitamin-minerallerin bir kısmı gidiyor hem de vücuda yararlı bakteriler ölüyor o yüzden pastörize süt kadar faydaları kalmıyor aslında bilinenin aksine. tavsiyem imkanınız varsa pastörize hatta günlük kapalı süt içmeniz