magnolia_ 36dayım 2gündür başladı birden bire. Ama okuduğuma göre tuzlunun dısında fazla ayakta kalınca diyor ama ben 10dk kalim yada kalmasamda ayaklarımı koltuktan sarkıtayım yine şişiyor sonra uzatıyorum ve 5-10dk içinde iniyor bu ne saçma iş yaa bu nasıl oluyor.