magnolia_ Kızlar 28 haftalık hamileyim son iki gündür ayaklarım öyle bir şişiyorki parmağımla bastırdığımda çukurlaşıyor ilk gebeliğimde oğlumda hiç böyle bir sorun yaşamadım üstelik hepte ayaktaydım var mı böyle olan aranızda
Ysmnbl magnolia_ Benim de şişkinlik var özellikle sağ ayağım sola oranla daha fazla 36+5 deyim 4 haftadır bu durum var
turkankrbyk magnolia_ doktoruna söyleyip magnezyum kalsiyum takviyesi alabilirsin. Ben söylediğimde ilac verdi
Ozgeyagiz magnolia_ aynı sekil 32 haftalık oldum şişkinliğim var et kesiği oldum resmen özellikle ayaklarım tombullaştı şişkinlikten zor bi durum 😒
_Elifffffff_ magnolia_ aynı durum 1 haftadır bende de var özellikle sol ayağım çok şişti:( suyuda çok içiyorum ödem olmasın diye ama fayda etmiyor 🙄 ayakkabıyı geçtim terlik bile olmuyor şimdi ayağıma 😆 33+4uz bu arada
Bilge2013 Ysmnbl aynı durum bende de var sağ ayağım ds daha fazla ve bir aydır yoğunlaştı sürekli yukarı da tutmam gerekiyor oda olmuyor malesef
nurdane3504 Ysmnbl bende merak ediyordum neden sağ ayak daha çok şişer sadece bende mi oluyor diyordum ama benim de çok şiş cidden 🙄 tuz yemiyorum yürüyüş yapıyorum ayağımı uzatıyorum yok geçmiyor bende saldım gitti artık 🤣😂
magnolia_ Ozgeyagiz çok zor hemde 2 gündür çekiyorumm ama bu gğn bi markete çıkayım dedim ayağıma giyecek ayakkabı bulamadım bunlar bişey değiş yalın ayakta gezerim gerekirsede geceleri ağrı yapıyor
Ysmnbl Bilge2013 sürekli bende tutamıyorum 10 güne doğumum gerçekleşecek doğumdan sonra zamanla gidiyomuş bakalım
magnolia_ Bilge2013 benimde hiç inmiyor ne yaptıysam olmadı perşembe kontrolüm var doktoruma soracağım bi ilacı falan varsa
magnolia_ _Elifffffff_ benimde sol ayağıım daha fazla şişiyor neden anlamadım yatıncada ağrı yapıyor bilekte
Ysmnbl magnolia_ tuz fazla tüketmiyorum bol su içiyorum ama gene de şişlik oluyo doğumdan sonra zamanla gidecek inş
_Elifffffff_ magnolia_ benmde ayağımda ağrı yok ama aşırı bacak kramplarim var geceleri özellikle çok daha fazla oluyor oda kolay kolay geçmiyor agrisi😔 magnezyumda kullanıyorum uzun süredir ama hiç faydası yok
Emofoise Benim de çok şiş geçmiyor düzelmiyor bitmiyor 🥺 35. Haftadayım 2-3 haftadır Nirvana’ya ulaştı.. özellikle sağ ayağımın üst ön kısmı ve bileğim
minimicki magnolia_ bugün bu postu açtım hemen hemen aynı haftadayız 27 artı 2 yim bende dünden beri ayağım şişti bol su içmeme rağmen daha önce oğluma hamileyken şişmedi ama suan şişti baya sıcaktan olabilir
Demet84 magnolia_ bizde 36+6 dayız. Son 2 haftadır acaip ödem oluyor. Özellikle sandalyede vs uzun süre oturursam davul gibi oluyo resmen ayağım kırılmışta şişmiş gibi 🙄 doktorum denize girmemi söyledi tuzlu su iyi gelir dedi ama pek farketmedi. Bileğimden yukarısı sızlıyo bazen krem falan sürüyorum soğuk su tutuyorum. Son zamanlar artık nasıl olsa diyip kendimi avutuyorum