Emsara Zorunlu olmadıkça kendi sancımla doğum yapmak istiyorum tabi yine en son nasıl sağlıklı doğacaksa öyle olur ama… Doktoru arayıp aramamakta kararsızım bazen sanki çok bunaltıyormuşum onu gibi hissediyorum yani doktorum bişey yaptığından değil de bana her seferinde bağıracak kadar sancın yoksa kanaman suyun yoksa telaş etme diyordu.