Gizem93- canım adet sancısı gibi başlıyor evet ama aralıklar düzenli geliyor. Normal doğum düşünüyorsa yemek yemende sakınca yok lavman yapıyorlar açılman çok değilse ama sezaryen ihtimaline karşılık yemeyebilirsin. Suyun gelmediği sürece panik yapma hatta evde dayanabildiğince dur bakalım. Bebek doğmak üzere olunca kaka hissi ve ıkınma hissi geliyor ilk doğumun sanırım çok kısa sürede olmaz bu durum tabi ki herkeste ayrı da olabiliyor doktorunla iletişim halinde kal bakalım. Hayırlı doğumlar sağlıkla kavuş 🙏🥰