Sevgikaya1525 Arkadaşlar ya izmir gaziemirde oturuyorum doğumuma çok az kaldı 2 ay ve halla hastane doktor bulamadm çnkü izmire gelin geldim ve bilgim yok iyi bi bayan doktor var mı özel hastaneye ya da klinik 🥰blgi verirmsnz
Austosprensi_ Sevgikaya1525 bende gaziemirden tasindim ayrancılara özel medifema var burda oraya gidiyorum ali irfan güzel doktorum memnunum tavsiye ederim doguma az kaldi benimde 32.haftadayim
efsaneeozgee Sevgikaya1525 biraz uzak ama karataş hastanesinde ece uslu var ben çok memnunum kendisinden
Austosprensi_ Sevgikaya1525 bayan doktor medifema da Gökben yuksel var herkes ondan da memnun tavsiye ederim
bebegimizibekliyoruz1 Sevgikaya1525 medifema hayat ve karataş hastanelerine gitmiş biri olarak önerim karataş hayat yanınıza birini almıyor ve pek ilgili değiller medifema da resmen paranla rezil oluyorsun personelleri çalışanları tavırları çok sert ben yaklaşık 2 aydır karataş hastanesi irem hepyılmaz a gidiyorum ilgili samimi sıcakkanlı ve her an istediğinizi sorup cevap alabilirsiniz
Sevgikaya1525 bebegimizibekliyoruz1 ya hangi hastaneye gitsem izmirde eşimi almıyorlar ama diyarbakırda doktora gittim ablamlar benle grerddi içeri
Susamtanem2 bebegimizibekliyoruz1 irem.hanimi Instagram dan takip ediyorum güler yüzlü muayene ve doğum ücreti nedir ? Eşleri doğuma alıyor mu acaba
hatice3553 Sevgikaya1525 bayan düşünüyorsanız devlette nezahat akay özel muayenehane düşünürseniz sümeyra tatar kesinlikle
Sevgikaya1525 hatice3553 sümeyra tatar nerde ve ücreti ne kuzum Nezahat akay ztn başından bri ona giderdim çok iyi doktor ama randevu alımı zor şuan devlete ya
hatice3553 Sevgikaya1525 sümeyra hocanın alsancakta muayenehanesi en son 250 tl idi doğumu istediğin hastanede yapıyor eşini de alır muayene sırasında kesinlikle tavsiye ederim
serenty_123 Sevgikaya1525 çankaya tıp Alev timur eşimi de aldı içeri alıyorda yani tavsiye ederim doğumu karatasta yaptırıyor fiyatı da sezaryen 4200 tl
songul2135 alsancak’ta istgram dan bak istersen evet eşte alıyorlar muayene ücreti 250 ,15 sonraki ücretsiz kontrol
Yss Sevgikaya1525 Karataş hastanesi Arzu Akar doktorum bende araştırarak ve tavsiye üzerine gitmiştim iyi ki gitmişim gayet memnunum, doktordan çok bi abla arkadaş gibi davranıyor tavsiye ederim 🌸
bebegimizibekliyoruz1 Susamtanem2 şu an daha 13 +4 üz doğum ücretini sormadım eşleri alıp almadığını da muayne ücreti 90 dı zam gelmiş 130 tl olmuştu en son aradığımda büyük ihtimalle doğuma alıyordur dediğim gibi güler yüzlü samimi baya