Hafissee 38 deyiz 😁 normalde bu saatlerde cıldırmış olan bebegim sürekli toplanıyo 😁 inşallah doğuma hazırlanıyordur bilgisi olan varmı hareketleri cok azaldı yavasladı valla 🧐
Miumiu Hafissee Canım ben de 38 im benimki de toplanıyor sürekli ama aşırı hareketli🤷🏼♀️😂 Ne bir sancım ne bir kasılmam var. Nişanım da gelmedi. Senin ne gibi belirtilerin var?
Masalannesii Hafissee valla tetikte bekleyin derim inşallah o gün bu gündür 🤭🤭 başka bir belirtiniz varmi bel ağrısı adet ağrısı veya ishal gibi durumunuz varmı 🤗🤗
Didem_678 Hafissee Gelmeye hazırlanıyor,her an bekle yani bel agrısı felan da eklenir daha sonra ona😊
Hafissee Masalannesii ishal bir bucuk hafta oldu galiba var geceleri sancı bel agrısı oluyo ama aşırı hareketliydi baya azaldı ve cok toplanıyo aşırı derece de
Masalannesii Hafissee ayyy hadii inşallah en kısa sürede gerçekleşir doğum sizden çok ben heyecanlandım şuan 🤭🤣🤣
Yumurcakk Hafissee bende cok sıkıldım valla iyice yürüyemıyorummm bide 41 kadar giderse naneyi yedık😂