147852369 ben normaldede ağda yapıyorum hamileliğim boyunca doktora gitmeden önceki gün yapardım ilk gebeliğimde. Şimdi 11 haftalığım ve yine devam ediyorum ağdaya.. (hatta şöyle söyliyim doğumdan sonra ki ilk muayeneye gitmeden de yapmıştım normal doğum yaptım dikişimde vardı ) bence ağda rahatlık karşınıza ayna koyup alabilirsiniz 😅