Kızlar normalde hep ağda kullanırım bant agdalardan. Ama artık zorlaniyorum ve zaten 10 gunde eski haline geliyo. 6 ayımız bitiyor, çok kararsizim jilet konusunda. Ağdaya gitmeyi düşünmüyorum, ya jilet ya da ağdaya devam. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?