minicikanne Duygurella- Sizinki hıçkırık değildir belki ama bebek hıçkırır yani emzirincede hıçkırıyorlar.
ZM11-2019 Duygurella- valla bende yaşıyorum hıçkırık sanmıştım sonra sürekli olunca düşündüm bu kadar hıçkırık olmaz doktora sorcam gidince
zippirana Duygurella- böyle olduğunda genelde hıçkırık oluyor ileri haftalarda, ben cok ilginç bir sekilde 28.5de gecen gün hissettim. İlk kizimdada olmuştu ama daha ileri haftada simdi olunca şaşırdım 🙈 ama surekli olan bir şey değil benimki