haydibakalim Duygurella- benim de oluyor 33+0 üç öğün değil ama bi oluyor 10 dk akşam bi daha oluyor 5 dk gibi 😃
Duygurella- haydibakalim benimde öyle ya dediğim gibi bugün sadece bir kere oldu bazen oluyor bazen olmuyor doktora sordun mu hiç
azraaaaa 33 haftalık olduk bendede hergün oluyor bende korktum hastaneye gittim nst çekildi iyi çıktı çok şükür ama hala devam ediyor nedir artık bilmiyorum ve bizde uzun sürüyor
Duygurella- azraaaaa bizde de herşey yolunda gelişimi kilo alımı nst doktor diyor herşey yolunda ama bu neyin nesi anlıyamıyorum çoğu kişi yaşıyor çoğu kişi yaşamıyor
ivmenas Duygurella- 32de nstde her kalp atisinin arasinda bir de bebegin hareket atisi vardi. Normal yani buyuyorlar kaslarini gelistiriyorlar herhalde 😀
minicikanne Duygurella- Sizinki hıçkırık değildir belki ama bebek hıçkırır yani emzirincede hıçkırıyorlar.
Mervenurevcil Duygurella- bende 29 haftalığım 1 haftadır bende de oluyor kasık bölgesinde 7 8 dk sürüyor kalp ritmi gibi tık tık atıyor
[silindi] Duygurella- benimde sağ tarafa yattığımda pıt pıt atıyor sürekli peşpeşe doktora da sormadım ama önemli bişey değildir muhtemelen