muco canım ben tüp bebekle hamileyim ilkini 8.haftada kalbi durdu kaybettim şuan tekrar hamileyim tüo bebekle 7.haftadym aynı korkuyu ben kat kat yaşıyorum malesef normal bir şekilde hamile kalamadığım için korkum daha fazla yalnız değilsin iyi düşüncez yapıcak birşey yok