Yagmurk EmanetSahibi urla devlet hastanesine kan vermeye gittim çok kalabalık ve gereksiz yere saatlerce bekletiyorlar Doktorlar hayattan bezmiş bir daha asla... Hiç kimseyede zor da kalmadıkça tavsiye etmiyorum...
Yagmurk [bilinmeyen] sanıyorum dr vedat uluğ ayrılıyor olan yalnız onunda yorumları gerçekten çok iyi .. özel muayenehane güzelde ücretler nasıl?
Evremanne Yagmurk Bülent Turgut Ay Gata kökenli bir doktor çok da iyi birisi ilgili muayeme ücreti 81,5 lira doğum 2600
KbraelenKesgin Ben de bu hafta ilk defa gidicem Egepol Hastanesıne tavsiye üzerine Cem Bey’e aldım randevuyu bakalım artık hayırlısı☺️
Evremanne KbraelenKesgin gittiğim de gördüm cem beyin de hastası çok övüyorlar bayağ egepolde ki doktorları
Bayan_melek Volkan beye ben gittim ilk gebeligimde ama düşük yapacağımı bile bile beni oyalamıştı ama ilgili güler yüzlü bi doktor bende tatli dili icin gidiyordum ama artık gitmem kanamam olduğu halde normal böyle şeyler diyor iğneyi başta vermesi gerekirken en son verdi bana 😏 giriş 125 tl su an
Yagmurk Bayan_melek çok teşekkür ederim bilgilendirme için ! İçime tam sinmemişti sadece özgeçmişine baktık hastaneyi beğendiğimiz için ama yok gitmem o halde👍🏻👍🏻👍🏻🙏🏼
znurstnKaraca Yagmurk hayırlısı olsun sizin için🙏🏼 Ben Egepol hastanesine gidiyorum doktorum Onur bey çok memnunum 33 haftalığım başından beri ona gidiyorum bi sıkıntım olmadı hayırlı bi doğum olur inşallah hepimiz için🙏🏼😍
Bayan_melek Yagmurk devlet hastanesine gidin bence en guzeli cigli devlet hastanesi pamir ve irfan güzel diyorlar ben su anda pamir gidiyorum o kadar anlayışlı bir doktor ki insanı hic üzmüyor özel gibi davranıyor en önemlisi eşinizde yanımızda girebiliyor🤗
Yagmurk [bilinmeyen] vedat uluğ aklımda dursun👍🏻 Anlaşılan o ki herkes memnun peki doğumu nerede yaptırıyor??
Rabia42 Yagmurk konak Özel hayat hastanesi Fatih tuncel gözüm kapalı tercihim sanada öneririm cnm fiyatlar da uygun
Rabia42 Yagmurk muayene ücreti 35 veriyorum sigortalı eşim doğum ücreti de yalnis hatirlamiyosam 1500 gibi biseydi
Melke35 Rabia42 bende duymuştum ama hayat hastanesinde kuvez yada herhangi bi durumda müdahale edicek acil bakım kısmı yokmuş diyorlar tam da bilmiyorum ama
Yagmurk [bilinmeyen] hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz🙏🏼 Sanıyorum şuan ahmet bey be vedat bey arasında kalacağım fiyatlara da bakmalı tabi.. Dr Vedat uluğ hastaları buradaysa yorumlarınızı bekliyoruz
mucizemizibekliyoruzz Yagmurk vedat beyden çok memnunum ben. Hatta şuan biraz üşütmüşüm ateşim çıktı hemen aradım napayım diye zorda kalırsan minoset içebilirsin dedi çok ilgili. Her an ulaşılabiliyor. Kendi muayenehanesini açacakmış. Eğer bütçemizi aşmazsa onunla devam edeceğiz
KbraelenKesgin Evremanne evet ben de duydum bakalım yarın gıdıcem bir aksılık olmazsa doğumu da orda düşünüyorum ama Karataş Hastanesıni de çok övüyorlar kafam karısık o yüzden 🙄