Yagmurk benim doktorum Medicalpark Volkan Bey.
Çok da memnunum,üstelik sorunlu hamilelik geçiriyorum.çok ilgili ve bilgili,güleryüzlü,rahatlatan bir doktor.gözüm kapalı güvenirim.
Çevremde de onunla doğum yapan çok fazla insan var ve hepsi çok memnun kaldılar.zaten biz de tavsiye üzerine gittik.
eşim bile bir erkek olarak çok memnun.