Smyrayldrm ben rapor işlerinden hiç anlamıyorum yaşım tutmadığı için tüp bebek ilaclarimin raporlarını bile özeldeki doktorum halletti sağolsun kan pıhtılaşması çıkınca da direk sana rapor çıkartalım ücretsiz al kullan dediler rapor çıkana kadar sadece 3 kutusunu parasıyla aldım tam hatırlamıyorum ama 25-30 TL arası ücret ödüyordum kutusuna