Oksapar kullanıyorum yaklaşık 2 aydır sabah akşam kollarımdan yapıyoruz iğneyi sabah sağ akşam sol şeklinde aynı yerden olmasın dedi doktorumuz. Göbeğim çok gergin olduğu için koldan yapın demişti. İlk başlarda yakıyordu ama artık hissetmiyorum kasa gelmediği sürece yanmıyor. Derinizi iyice sıkıştırırsanız bir de iğneyi yaptıktan sonra hemen deriyi bırakmayın 2 sn. öyle tutun daha az acıyor. Baya deneyimlendim artık doğuma kadar kullanıcam büyük ihtimalle 💉